Fredag; SPORTLOV!

Hallu!

Det här veckan har varit - ursäkta franskan - fördjävlig! När jag skrev den där lilla kelender-grejen i söndags var det va, så glömde jag bort ungefär 100 saker. Så i onsdags satt jag i 4 timmar i sträck och rå-pluggade. Så himla härligt! Jag verkligen älskar sånt!
I måndags såg jag dessutom att jag inte fanns med på listorna över vilka som skulle till Romme. Så det blev ju lite panik om man säger så. Men det löste sig i alla fall till slut, och jag fick följa med - *puuh*.
Så igår var det alltså dags för ROMME! Jag gick upp klockan 5, och jag har fortfarande inte riktigt återhämtat mig. Men det var i alla fall suuperkul! Jag och Linnea ägde backarna :D (Bilder och videor kommer förhoppningsvis lite senare ikv.)
Idag var vi på Vetenskapens Hus, och i princip alla Enhagen-barn var döda zombies. Inklusive jag och Linnea trots att vi somnade typ lite över tio igår. De flesta sov över i skolan, och de somnade mellan typ 2 och 6 i morse. Men jag och Linnea rkade inte sova i skolan, så vi var väl lite mer levande än t.ex. Emelie som somnnade vid 6.
Det var i alla fall väldigt kul/intressant där. Vi var i Sveriges största teleskop, doppade fingrarna i flytande kväve och kollade på bananflugor i microskop bl.a.
Men nu ska jag försöka få USB-sladden till mobilen att funka! Bilder kommer förhoppningsvis snart.

Puss&Kram, Minna <3

Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

vi var ju lätt de enda som var smarta :D och backen var det ju ingen tvekan om vilka som ägde ;) fika äger btw ^^ <3

2010-02-26 @ 20:28:58
URL: http://lenna.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0