Fredag; Tar igen uppdateringen från veckan!

Hallå allihopa!

Jag vet att jag inte har uppdaterat så mycket nu i veckan, och det finns två anledningar till det: 1) Har haft fullt upp med skola, öppet hus, träningar osv.  2) Min data hade lite psykiska störningar -.-
Men nu är jag tillbaka - datan funkar som den ska igen!
Jag är mycket glad att det är helg nu. Är helt skutkörd! Men det har hänt lite bra grejer i veckan också; Jag fick t.ex MVG på engelskaprovet :D
Det är lite jobbigt att träna just nu, eftersom jag inte kna ha mina linser... Och dessutom närmar sig vårt spagatprov (de som inte kan gå ner i spagat med minst 1ben om ca 2 veckor måste köra styrka en hel träning) så jag stretchar som en liten galning här hemma!
Jag och Linnea har börjat med vårt dansprojekt också. Vi ska kopiera delar av Lady Gaga's Bad Romance. Jag får väl återkomma med resultat...
Det var inte kul att gå hem från skolan idag. Min väska vägde runt 20kg ,vilket även bevisar nästa veckas planering:

Måndag: So-läxa, färdig med bildprojektet
Tisdag: Nationellt prov i svenska (läsförståelse), franskaläxa
Onsdag: Engelska ordprov
Torsdag: Nationellt prov i svenska (uppsats)
Fredag: biologi-läxa
Lördag:
Söndag: Gymnasievalen klart och bio med Linnea
(Hej, jag kommer dö!)

Puss&Kram, Minna <3

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0