God natt!

Nu har jag lagt upp lite bilder och videos från Romme, och om det är någon bild som någon vill att jag ska ta bort så säg det bara :)
Jag är sjukligt trött just nu. Så jag ska nog bara sätta på en film eller så. Jag ska ju upp vid 9 imorgon och träna, för sen är det lov-break nästa vecka (inga träningar alltså..)
Måste ju passa på att önska min allrakäraste syster My lycka till! Hon åkte nämligen till England idag för att tävla (i karate). Hon tävlar imorgon så stort lycka till till henne! :D <3

God natt hörrni!
Puss&Kram, Minna <3

Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

japp ta bort bilden på mig och mitt fina röda face :D <3

2010-02-27 @ 15:20:07
URL: http://lenna.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0