Lördag; Dinner at Anna's place :)

Hallå!

Idag har jag i princip inte gjort något vettigt. Jag har läst litegrann i Möss Och Männskor som ska vara utläst på onsdag. Men det var nog bara det.. Jag var ju inte på min träning idag heller, eftersom jag fortfarande är lite sjuk.
Om ungefär en timme ska jag åka iväg till Anna. Jag ska äta där och så :D Mycket trevligt :) Måste hitta nåt civiliserat att ha på mig bara.. Och det kan vara rätt svårt ibland, så jag sa nog sätta igång med det snart!
Jag kom just på att nästa vecka komer att bli väldigt soft;

Måndag: So-läxa
Tisdag:
Onsdag: Franskaprov, Möss och människor utläst, Engelska-läxa
Torsdag: ROMME!!! Och sen sova över i skolan :D
Fredag: Morgon i skolan och sen Vetenskapens Hus

Åh! Det ska verkligen bli superkul att åka till Romme, speciellt eftersom jag inte kunde åka med till Sälen i år :(
Vi kommer däremot inte att få sova där som alla andra nior har gjort tidigare år -.- Men vi ska sova över i skolan istället. Det blir säkert trevligt :D


Sälen09 <3

Puss&Kram, Minna <3

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0