Lördag; träning och packning!

Hola!

Lördag idag, och jag började min dag med träning. Vi körde överslag på bord och rondat och handvolt-frivolt på airtruck. Jag har ca 5cm till spagat på vänster ben nu! Så jag kommer förhoppningsvis klara spagatprovet nästa onsdag, bara jag stretchar på.
Om en stund åker jag till mamma. Jag ska bo där hela nästa vecka eftersom pappa och lillebror åker till Sälen imorgon (jag kan inte hänga med pga av äckliga nationella prov!). Det ska i alla fall bli trevligt! :) Och nu har jag packat klart, så jag är redo typ.
Imorgon ska jag göra min ansökat till gymnasiet. Det blir teknik på Åva som första val :)

Dagens mys-outfit;



Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0