Söndag; Alla hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag allihopa!

Jag kan väl inte direkt påstå att min har varit speciallt "glad". Jag har pluggat massa fysik, gjort dansarbete, tränat och stretchat.
Igår var jag i alla fall med bästavän hela kvällen. Vi spelade singstar tills jag itne hade nån röst kvar, och kramp i magen efter allt garv. Sen kollade vi på En Ung Jane Austen.
Det är verkligen typiskt att vakna halv 9 på en söndag, när man äntligen får sova ut. Aja, that's life i guesse.
Imorgon är det måndag igen - helgerna går alldeles för fort! Men den här veckan är inte så jättejobbig, vilket är super eftersom jag då kan ägna massa tid åt att plugga till det allra sista fysikprovet i 9an som vi har på fredag!
Men nu ska jag göra göra lite läxor, mer fysik och stretcha mer (spagatprov på onsdag - gaaah!!)

Puss&Kram, Minna <3


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0