Tisdag; Fettisdagen och jag är sjuk :/

Hej på er!

Jag är hemma från skolan idag eftersom jag vaknade med 39,2 graders feber. Sådär lagom skoj..
Nu har jag precis kollat klart på New Moon <3 och ska väl rota fram nån annan film nu... Har inte direkt något bättre för mig.
Det är ju fettisdagen idag också. Och jag orkar inte ens pallra mig iväg till affären (som ligger i princip nedanför huset) för att köpa en semla -.- Härligt liv man har.
Oj, ni måste blivit mycket klokare av detta inlägg. Mycket intressant känner jag...
Aja, nu ska jag kolla på film och dricka en till kopp jordgubbs-the :D (har redan druckit 3 koppar idag, men så kan det gå..)

Puss&Kram, Minna <3


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0