Torsdag; Nationella!

Hallå folket!

Nu är de två första nationella proven avklarade! Yeey, riktigt skönt :D Vi hade läsförståelse (svenska) i tisdags, och idag hade vi uppsatsskrivning (också svenska). Och igår hade vi engelska. Jag hoppas att allt gick bra (a)
Träningen igår var välrigt rolig :D Och vi har inte någon träning på lördag. Men då ska vi va "demo-gymnaster" istället i typ några timmar (alltså folk som vill lära sig passa får träna på oss typ :P )
Nu sitter jag hos Linnea. Och hon är sur på mig för hon behöver hjälp med att hitta kläder till nåt..
Vid 4 ska jag i alla fall träffa Anna och träna lite innan vi ska vara tränare som vanligt.
Men nu ska jag hjälpa Linnea så hon inte dödar mig :D

Puss&kram, Minna <3

Lämna ett spår!
Postat av: Carro

Godkväll,

Nu kan du vinna boken "14år till salu" på min blogg.

Missa inte det! =)

Kram

2010-02-11 @ 22:21:14
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0