Söndag; Chilldag!

Halloj!

Förlåt för den kassa uppdateringen idag, men jag orkade inte blogga tidigare.
Det har varit en väldigt chill dag idag - minst sagt. Jag och lillebror låg och spelade tv-spel (Harry Potter och Flammande bägaren om någon undrar) till halv tre :D Sen åkte vi en liten sväng till Stinsen.  Det är typ det jag har gjort idag. Men är det lov så är det!
Ikväll ska jag iaf över till bästavännen. Jag, hon och Maria ska kolla på nån skräckfilm. Jag kommer antagligen ångra det sen -.-
Jag måste även kommentera något om gårdagens Melodifestival. Jag hörde nämligen det första bra bidraget det här året; Anna Bergendahl - This Is My Life. ÄLSKAR LÅTEN! Den är verkligen sjukt fin! Och det är enligt mig det enda bidraget som är värt att skickas till Norge!


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0