Det är dags för fredagsmyyys!

Hallå!
Yees, äntligen helg! Jag har längtat sen typ... måndags.
Det har faktiskt hänt en del i veckan. I tisdags var jag sjuk. Härligt -.- Så jag missade två mattelektioner. Inte kul!
I onsdags var inte Anna på träningen :O Men vi körde bakåt på airtruck, och sen körde vi grupperade frivolter, pik och pik-halv på en dålig trampett.
Igår när jag vaknade var mitt högra öga helt svullet och rött. Det sved när jag blinkade och sånt. Så pappa bokade en tid hos husläkaren. Och när vi var där senare så sa dom att vi skulle gå till en ögonläkare.
Så jag åkte tillbaka till skolan och va med en lektion. Sen åkte vi till ögonläkaren som sa att det var ett virus. Så nu tar jag antibiotika-ögondroppar 5 gånger om dagen. Ska göra det i 7-10 dagar... Och så får jag inte använda mina linser på typ 1 månad eller nåt... Och så var jag tvungen att slänga allt smink som jag använt den senaste tiden. HÄRLIGT!
Men nu är det i alla fall fredag, och jag sitter hos Linnea nu. Hon håller på att packa för tillfället... Sen ska vi åka till mig och hon ska sova över :D Och vi ska köpa Ben And Jerry's <3
Kanske uppdaterar senare...
Puss&Kram, Minna <3

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0