Fredag; om igår och fint besök!

God morgon världen!

Tänkte börja med att berätta lite om igår. Jag och lillebror åkte in till stan för att möta vår morbror och hans tjej. Vi gick direkt till Sergel där vi skulle se Avatar. OH-MY-GOD!!! Det var det bästa jag sett efter Twilight. Eller dom va typ lika bra, fast på helt olika sätt... Det var i alla fall SKITBRA! Och jag och Lenna kanske ska se den igen nsta helg.. Hehe (a)
Efter det åt vi på en pizzeria på Kungsholmen och sen gick vi hem till hans tjej. Sen blev vi hämtade av pappa vid 5 tror jag..
Idag kommer Linnea hit (hon kommer om typ 1 timme, så jag måste skynda mig lite nu!!) Och vi får se vad vi hittar på :)
Bloggar kanske senare <3

Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

JAG SA JU ATT DEN VA SUPERMEGA BRA :D vi e besatta x) Trevlans du ska ha idag då :D HÄLSAAA :D <3

2010-01-08 @ 11:32:30
URL: http://lenna.blogg.se/
Postat av: Ahline

haha. jadå! :D det duger ju. och jag kan typ alla volter och sånt än idag haha. kanske bara är lite mindre vig, och jag har väl sämre kondition. :)!

sv: jag mår toppen bra, livet leker :D. ska du göra ikväll? kram

2010-01-08 @ 16:22:58
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/
Postat av: Ahline

nu är det såhär att jag är med och tävlar om att bli veckans blogg hos http://sabinams.blogg.se/. vore sjukt snällt om du kunne lägga en röst på nummer 1. !!!

2010-01-08 @ 23:30:30

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0