Hej igen...

0-2a623e9e573e17ad760a4110e6b0b60e.png

Hej igen folket!

Min uppdatering blir ju bara sämre och sämre. Men min data funkar inte (den gör typ aldrig det nu för tiden -.- ).
Det har faktiskt hänt en del sen sist. Orkar inte förklara så mycket. Men kan berätta lite om igår. Först var jag tränare, det gick bra (: Jag och Anna spelade in en video som jag ska lägga upp så snart datan funkar..
Sen åkte vi till Täby centrum där alla 9or i Täby hade en dans. Vi dansade bugg, vals och foxtrot. Och självklart ägde vi Enhagenbarn resten av folket. Vi har ju fördelen att vi har dans på schemat och de andra hade bara fått några timmar med nån lärare.. :p
Det va i alla fall roligt. Till en viss grad...
Min träning i onsdags var också väldigt rolig! Vi körde framåt; handvolt frivolt på tumbling. Läskigt som fan, men kul :d
Jag har nästan inte sovit något inatt. Det ringde i mina öron när jag kom hem från dansen. Så nu är jag extremt trött, och har en äcklig huvudverk.
Ska försöka få igång datan snart!

Puss&kram, Minna


Lämna ett spår!
Postat av: Minna

Hej!



En liten fråga, vem va det som kommenterade med namnet "Mårten" typ den 22:a? :)

2010-01-25 @ 18:16:54
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0