Lördag; om igår och fullt upp!

Hallådär!

Jag orkade inte blogga när Linnea hade gått igår. Men berättar lite kort nu istället.
Det blev lite pinsam tystnad första minutrarna. Vi hade ju som sagt inte sett varandra på över ett år. Men sen spelade vi singstar, kollade på Twilight - som hon inte hade sett!! Vi konstaterade att det ser ut som om Jasper har stoppat fingrarna i ett eluttag (hans fluffiga hår..). Sen satt vi och pratade om allt möjligt i nästan 2 timmar. Och sen vi och köpte pizza. Hon ååkte vid halv 8, och efter det kollade jag på Let's dance!
Nu har jag just gjort mig en jordgubbssmoothie (underbar!) som jag smuttar på medan jag kollar på The Hills Weekend Break på MTV och samtidigt gör mitt bildarbete :)


Foto: Jag, sommar09

Längtar till sommaren då man lipper göra smoothies på frysta bär...

Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

meeeeeh jag vill oxå ha smoothie :D O.o INTE SETT TWILIGHT :O den e allmänbildning att se ;) eller det e kanske bara ja som e besatt av den (A) det låter som att du hade en trevlig dag igår och idaaag :D <3

2010-01-09 @ 15:08:59
URL: http://lenna.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0