Måndag; Dansprojekt!

Hola!
Igår var planerna att jag inte skulle gå till skolan idag. Jag är riktigt förkyld -.- Men jag gick i alla fall - tapper som jag är - eftersom vi hade både so-redovisning och matteprov idag.
Det har väl inte hänt nåt kul direkt. Eller jo, jag är nästan klar med mitt bildprojekt och jag blev klar med min rosa barnklänning på slöjden :D Mycket trevligt. Den blev faktiskt riktigt söt :)
Nu är jag hos Linnea. Vi har just gjort klart (eller valt) låt till vårt dansarbete.
Juste, jag såg att jag hade fått en kommentar från "Mårten" i fredags. Bara av ren nyfikenhet, vem var det som skrev den? Har man en åsikt ska man stå för den. :)
Nu ska jag snart hem. Jag och papi ska åka och handla :)
Puss&kram, Minna <3

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0