Måndag; Ikea och 'blingbling'

Hooola !

Idag blev jag väckt. Hur hemskt som helst. Trots att det var kvart i tio... Jag somnade vid 3 (fråga inte varför..)Härligt.
Ajaa, sen åkte vi till Ikea Barkaby vid 11 ungefär. Jag köpte två blåa mattor, tunna blåa gardiner och en lila/rosa vas. Så nu är det ganska blått i mitt rum (har stora blå kuddar på min säng och en blå fotölj också..) Riktigt fint! :)
Efter det gjorde vi ett snabbt inhopp i Täbban eftersom jag skulle hämta ut min klocka som var på "förminskning". Så nu är jag riktigt 'blingig'. Fast Martin tyckte att den var ful. Tack... ?
Här kommer lite bilder:

(ursäkta bildkvalitén på första 2 bilderna. Satt i sängen och orkade inte resa mig upp ^^ )

Rummet, före:


Rummet, efter:


Och en bild på mitt 'bling'

Ursäkta mig lillebror, men klockan är allt annat än ful :D <3


Lämna ett spår!
Postat av: M

jag gillar din klocka! :D

2010-01-04 @ 21:10:41
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Ahline

as snygg klocka, jag vill ha en röd eller vit :D!!

2010-01-05 @ 02:12:54
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0