Trettondagen!

Hej allihopa!

Igår sov jag hos mami. Eller, ja sov nästan inget -.- Fråga inte varför. Planerna idag var egentligen att jag skulle följa med mamma och träna. Men eftersom jag knappt har sovit nåt så skippade jag det den här gången. Så jag satt hemma och spelade "Shrek" med lillebror :)
Imorgon ska jag och Martin träffa vår morbror och hans nya tjej i stan. Vi ka äta lunch nånstans och sen kolla på bio - Avatar. Trevligt :)
På fredag kommer Linnea hit. Det ska bli superkul, för vi har inte träffats på över ett år eller nåt! Hon kommer i alla fall hit och så får vi se vad vi hittar på :)

Igår försökte jag fota lite snö (med mobilen -.- ) och resultatet blev att allt ser ut som badskum!


Lämna ett spår!
Postat av: Jasmin

Heej <3

synd att inte jag kunde komma :(

men vi får hitta på nåt någon annan gång :)

2010-01-06 @ 22:28:45
URL: http://jasminzzz.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0