Borta tom 21/22 juli

Hola!

Idag var jag och Linnea och såg Eclipse. OHMYGOOOD! ÄLSKA!! Och Taylor Lautner... Dreggel på hög nivå! Nejmen filmen var sjukt bra! Grymma fightscener och mycket pusspuss. Det enda negativa var att de hade bytt skådespelare på Victoria. Det var riktigt irriterande, för den "nya" var inte alls lika bra.
Men filmen får definitivt fem av fem toasters!
Nu har jag också packat ner i princip hela min garderob i en STOR väska som det står "Karate - make your point" på. Satsigt värre!
Jag åker i alla fall till Skåne imorgon. Och på onsdag landar jag hos mormor och morfar i Oskarshamn. Kommer hem igen 21 eller 22 juli. Det blir antagligen inte någon bloggning innan dess, men jag nås på mobilen! ^^

Ha det bäst så länge! :D <3

Lämna ett spår!
Postat av: E M A . W O R L D

tackar:D<3

2010-07-11 @ 10:37:42
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

joo den nya var bättre :D

2010-07-14 @ 21:30:39
Postat av: rebecca

Frågestundsdags! Fråga på!

2010-07-21 @ 01:05:03
URL: http://bbecccs.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0