Busy, busy...

Tjenna!

Det blev ingen uppdatering igår pga att jag hade fullt upp hela dagen! Först optikern, sen IKEA (fick bl.a. ett nytt nattduksbord ^^ ) och sen fick jag städ-mani och storstädade och rensade hela rummet. Jag höll på från att jag kom hem från IKEA, runt 16 till typ 21. Slängde massor av gamla små-lådor och sånt som  jag samlat på mig, och dessutom två stora påsar annat skit. Det var riktigt befriande faktiskt! Och jag tror faktiskt att mitt rum aldrig har varit så här fint och rent!
Idag var vi i Vallentuna och hälsade på Hugos "riktiga" matte. Det var fullt med dvärgpinchrar och två små terrier också. Grymt söta allihop! Efter det var jag och pappa och handlade på Ica Maxi, och sen dess har jag börjat lite på en provisorisk bloggdesign (tills jag får min som Linnea håller på med). Den ser väldigt amatörsmässig ut, men det blir ara kul x)
Nu ska jag träffa bästavännen som äntligen har kommit hem från Gtb.
Ha det bäst!

Lämna ett spår!
Postat av: M

VI MASTE SES NAR JAG KOMMER HEEM!!! :D

2010-07-26 @ 23:14:48
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0