Fredag; Brända axlar och dumt öga.

Hola!

I onsdags var jag, Linnis och pappa ute på Fågelbrolandet. Vi badade, badade och badade! Det var nästan 25 grader i vattnet, så jag och Linnea paddlade runt på en stor surfingbräda som vi har där. Man ser dock resultatet av flera timmars paddlande på mage i vattnet... Min rygg är superbrun (för att vara jag) och mina axlar svider så fort man nuddar dem i princip... Men det var mysigt värre ^^
Vi skulle egentligen åkt ut dit igår också, men jag vaknade natten till igår av att jag hade sjukt ont i mitt öga. Det var riktigt läskigt, för jag hade så ont att jag bara ville dra ut ögat. Och sen hade jag ont hela dagen igår också, men idag känns det knappt. Riktigt skumt.
Idag fyller pappa år, så stort grattis till honom :D Jag och mamma ska över till honom och bjuda honom på middag idag, men vi ska fira honom mer när lillebror är hemma (det är liksom bara jag av mina syskon som är hemma för tillfället..).


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0