Måndag; Sommar!

Aloha!

Jag vet att det är riktigt dålig update nu på lovet, men jag är faktikt ute mycket nu, och sen orkar jag inte blogga (a)ar vi inne i stan och kollade
Senaste dagarna har jag i alla fall träffat Linnea, och vi har bakat och badat och haft picknick :D och igår var vi inne i stan och kollade på Red Bull Flugtag. Det var kuuul :) Det var sjukligt varmt och det var äckligt mycket folk där, så vi gick därifrån efter nån timme, och traskade runt i stan i nån timme.
Just det, vi har ju fått reda på gymnasievalet, och JAG KOM IN PÅ TEKNIKLINJEN PÅ ÅVA!!! Wohooo! Är verkligen sjukt lättad!
På onsdag eller torsdag ska jag, pappa och Linnea troligtvis ut på Malma och bada. Mycket trevligt! Och på söndag ska jag och pappa hämta lillebror i Skåne, och sen ska vi göra en liten roadtrip, bl.a. till Danmark, ev. Liseberg och långa vita stränder på västkusten ^^ Ser fram emot det!
Nu är jag hemma och passar lille Hugo tills mamma kommer hem. Då drar jag till Täby C för att träffa Anna. Har inte träffat henne på över en månad för hon har varit på sitt land hela sommarlovet och är bara här idag, så det blir grymt! :D

Lämna ett spår!
Postat av: Anna

Hade en grym eftermiddag!!! <3

2010-07-05 @ 21:27:29
URL: http://anissen.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0