Min mupp

Tjenna!
Just nu sitter jag hos min lilla mupp Linnea och kollar när hon packar. Hon åker nämligen ifrån mig idag, och kommer hem på torsdag :( Jag vet inte hur jag ska klara mig riktigt...
Det är typ inte en enda kotte hemma just nu. Linnea åker idag, Anna åkte till Malta imorse och Cissan är på Gothia (men hon kommer hem på lördag, hehe).
Ajaaa. Nu ska jag vara social med Linslus istället :D

Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

NAAAAAAW <333 jag vill inte åka från diiig min lilla mupp :''''''( jag som saknat dig bajsmycket i en och en halv vecka och sen e ja dryg och åker bort D: fucktaaard <33333

2010-07-22 @ 16:52:33
Postat av: Anna

Saknar dig sjukt mycket!! ♥♥

2010-07-24 @ 17:30:12
URL: http://anissen.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0