Ny look...

Hola!

Det har inte blivit så mycket uppdatering den senaste tiden, jag vet. Har väl helt ärligt inte pallat om jag ska vara ärlig. Hehe.
Hur som helst. I måndags klippte jag äntligen av mitt fågelbo till hår. Det var riktigt uppfriskande! Nu är mitt hår lite längre än axellångt typ. Skönt!
Igår var jag, mamma och lillebror på Kvarnparksbadet. Mycket trevligt ställe! Vi kommer ju inte kunna åka dit på ett par dar nu eftersom det ska bli dåligt väder. Sånt gillar vi inte. När vi kom hem färgade jag mina ögonfransar. Det blev riktigt bra, och jag uppnådde det jag ville med färgningen, dva att jag inte behöver sminka mig i princip alls nu på sommaren. Trevligt trevligt! :)
Imorgon ska troligtvis jag och lillebror gå och se Shrek 4. Och dessutom kommer Linnea hem imorrn!! :D WOHOOO!
Men nu ska jag och lillrbror kolla på Eldorado, haha x)

Lämna ett spår!
Postat av: LENNA

HEEEEJ :D:D awesooome med ögonfransarnaa :P vågar man göra det? O.o

Du har inte fågelbooo till håååår <3 men jag vill se hur vackert det blev nuuu :D

Trevlaaans med bad :) OCH JAG ÄR HEMMAAAA :D och försöker att inte messa så mkt (A)

va shreeek 4 braaa? ^^



ÄLSKAR DIG SÖTIS :D saknar dig D: <33333

2010-07-29 @ 11:02:08
URL: http://lenna.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0