Pride!

Igår var jag i stan med Linnea. Köpte ett läppbalsam som jag har blivit beroende av, ett diadem och en jätteglass i Gallerian. Efter det köpte vi Ben And Jerry's och lite annat gott och så hade vi sleepover hos mig. Kollade på tre (tror jag?) Bring It On-filmer och Wild Child. Det finns inget bättre än förutsägbara, klassiska tjejfilmer! Underbart..!
Idag åkte vi in igen, men den här gången för att kolla på Pride-paraden. Har gjort det några år på rad nu... Tycker det är underbart med folk som verkligen vågar vara sig själva!
Vi stod i alla fall precis mitt emot Dramaten, så vi såg jättebra. Det var första gången Linnea såg också, och jag tror att hon gillade det också..?
Men jag tror aldrig att jag ha sett så mycket folk på ett och samma ställe tidigare. Kul tycker jag! :)
Nu ska jag i alla fall kolla på film.


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0