Tisdag; Igår, idag och imorgon :D

Bonjour!

Igår tillbringade jag nästan hela dagen med Anna. Det var superkul att träffa henne igen, för den var över en månad sen vi sågs O.o Vi satt först på "kullarna" vid Byängen och konstaterade att vi kommer dö när vi börjar träna med RMÄ i höst, och sen gick vi runt i Täbban och kikade. Jag kollade efter jeansshorts med hittade bara alla i str 40-42. Negativt med att vara liten typ... Men jag köpte i alla fall en fin prickig kjol och ett par örhängen.
Idag ska jag, mamma, Filippa och Hugo (hundarna) till stan. De måste lära sig att åka buss och så, och då passar vi på att gå och äta på Ben And Jerry's. Mycket trevligt!
Imorgon ska jag, Linnea och pappa ut till landet och bada. Vi kunde tyvärr inte sova där eftersom min kusin och hans flickvän bor i det huset som vi skulle bo i.
Men nu ska vi till bussen.

Ha en bra dag!


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0