Torsdag; Städning och film!

Hola!

Jag åkte från Linnea vid 4 tror jag, och efterdet blev det garderobs-städning för min del. Min garderob bokstavligt talat svämmade över! Jag hatar att slänga saker, för man vet ju inte om man kan komma att behöva det senare.. Men det blev i alla fall två fulla plastpåsar med kläder. Man måste ju göra plats för höstkollektionerna! :D
Nu ska jag ta och kolla på en film. Det blir antingen Bring It On - All Or Nothing, Moulin Rouge eller Australia. Har lite beslutsångest.. Så jag kommer väl börja kolla runt 21.00 -.-
Imorgon har jag i alla fall fullt upp hela dagen. Sånt gillas! Klockan 12 ska jag till optikern för att beställa nya linser. Efter det ska jag antagligen klippa mig, och efter det bär det av till IKEA. Jag älskar att vandra runt och kolla på alla onödiga, billiga saker där <3 Det jag ska leta efter imorgon är först och främst ett nattduksbord. Sen ev. en spegel och lite andra smågrejer :)


Jag fotad av pappa i Helsingborg. Och jag vet att jag ser sär ut :D

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0