You can pray for sunny weathers, but that won't stop the rain

Idag har det varit en typisk sån dag som man inte orkar göra någonting på enligt mig. Jag har därför rensat bland massa bilder på datan, kollat på några avsnitt av Vampire Diaries och läst en bit i Levande Död I Dallas som jag lånade på bibblan för några dagar sen.
Det var ju verkligen sjukt torrt innan det började regna, så det behövdes ju verkligen, men nu tycker jag att det räcker! Jag börjar ju skolan om precis tre vecokr. Jag ser både fram emot det och inte alls. Det ska ju bli jättekul att börja i en ny skola och så, men jag är samtidigt riktigt nervös.
Det är inte bara skolan som blir nytt för mig i höst. Jag, Anna, Ebba och Maria (och Margit?) ska börja träna med RM äldre också. Det är skönt att det inte bara är jag.. Jag kommer då träna fem timmar i veckan, och om de har samma tränare som förra terminen så kommer det också att bli jättebra!
Lite skrämmande att det är så mycket nytt som händer i höst. Men ser ändå fram emot allt! Speciellt träningen! Åhhh, jag vill tillbaka till Vallatorpshallen och airtracken... Det är nackdelen med att hålla på med en så "begränsad" sport som jag gör (dvs. att man inte har alla redskap hemma).


Lämna ett spår!
Postat av: Anna

Langtar ocksa till traningen! Haha men inte till airtracken... utan gropen XD

Saknar alla fran gympan! Kommer sakna alla fran gamla gruppen ocksa! De som inte fortsatter i den gruppen :/

2010-07-30 @ 17:51:13
URL: http://anissen.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0