Lördag; Löpträning och sleepover!

Heeeej!

Som vanligt har det knappt blivit någon uppdatering den här veckan. Förlåt för det. Men det har varit mycket i skolan den här veckan - som vanligt.
Min och Linneas idrottslektion i onsdags gick faktiskt väldigt bra! Folk tyckte att det var roligt :D
I torsdags när jag och Anna skulle vara tränare så var vi själva med 15st 4-åringar eftersom det inte kom någon "vikarie" för huvudtränaren. Riktigt intressant! Men det gick som tur var ganska bra...
Idag hade vi löpträning de första 40 minutrarna av träningen. Jag och Ebba dog! Sen hade vi hopp resten av träningen. Och mina pik-volter är faktiskt mycket bättre nu!
Nu är jag hemma hos Linnea. Jag och Anna ska sova här ikväll. Mycket trevligt! Anna kommer vid sju typ..
Men nu ska jag tvinga Linnea att spela singstar med mig! :D

Puss&Kram, Minna <3

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0