Lördag; Superträning

Hola!

Riktigt dålig uppdatering de senaste dagarna, jag vet. Men datan hos pappa är skum o.O
Imorse väckte pappa mig 7.15 eftersom jag skulle följa med till mamma och hämta My som skulle iväg och tävla idag. Fast jag stannade hos mamma eftersom hon skulle skjutsa mig till träningen.
Träningen idag var riktigt extrem eftersom vi bara var 7 personer där. Så man körde verkligen hela tiden..
Vi började med grupperade- eller dubbelvolter. Det var nåt fel med mig idag så det gick inte alls bar. Men andra timmen körde vi framåt på airtrack (mest handvolter) och då gick det lite bättre i alla fall.
Tror inte att det har hänt nåt kul i veckan som jag kan berätta om, förutom att jag och Linnea äger på att göra pannkakor (som vi gjorde på hemkunskapen i torsdags) ! :D
Ska försöka fixa datan när jag kommer hem till pappa igen!

Ha en fortsatt underbar dag!
Minna

Lämna ett spår!
Postat av: M

dvärgen bork från orsa :D

2010-03-27 @ 15:16:46
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0