Måndag; Nationella

Bonjour!

Min vecka började idag med muntligt nationellt prov i matte. Det var läskigt... Och jag svarade fel på en.
Imorgon blir det ännu mer nationella, men engelska den här gången. Kul liv - inte!
Idag följde i alla fall Linnea med mig hem efter skolan. Vi planerade vår idrottslektion som vi ska ha på onsdag. Vi ska ha redskapsgymnastik (otippat, jag vet!). Men vi kommer såklart att äga! 
Vi lyssnade på mycket bra musik då också!
Måste berätta typ årets skämt; Jag fick MVG på ett hemkunskaps"prov" som vi hade i torsdags. Haha! Jag chansade på allt. Riktigt kul! Men jag antar att jag är en naturbegåvning...

Här är två låtar som jag och Linslus knarkade idag:


Salem Al Fakir - Keep On Walking


Eric Saade - Sleepless

Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

Äga är en förolämpning jämfört med vad vi kommer göra ;) SEN NÄR BLEV JAG LINSLUUUUUS? x) <3

Jag fick faktiskt mvg- (A) nästaaan lika bra? ;)) <3

2010-03-15 @ 20:51:08
URL: http://lenna.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0