Onsdag; Bio med lillebror!

Hola!

Igår när jag hade kommit hem från Romme så åkte jag till mamma och sov där. Hon hade gjort i ordning physalis och ananas till mig när jag kom :D
Idag åkte jag och lillebror till Täby centrum. Först köpte vi present till syster My som fyller 18 nästa lördag (!!) och sen kollade vi på Percy Jackson - Kampen Om Åskviggen. Det var faktiskt en riktigt bra film! Jag rekommenderar den skarpt! Bra filmmusik var det också :)
Imorgon ska jag träffa Linnea där. Ska lägga till lite i My's present... Och sen åker vi hem till mig. Linnea ska sova här imorgon, och förhoppningsvis blir vi klara med vårt dansarbete då. (Och om ni har tur, eller rättare sagt om Linnea tillåter det, så kanske det kommer en video på dansen..)

Just nu sitter jag bara och mumsar på cashewnötter som pappa hade köpt till mig :D Och om 5 minuter bär det av till Seattle Grace Hospital och säsongsstarten för Grey's Anatomy!



Puss&Kram, Minna <3

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0