Söndag; Plugg-dag!

Bonjour!

Jag måste börja med att berätta en sak som hände i fredags kväll. Det var nämligen så att jag tänkte se på Marie Antoinette, som skulle visas på 8:an kl. 21:00. Och när väl klockan var nio, så var det tennis på den kanalen. Jag trodde att filmen skulle börja efter några minuter bara, men den började ju aldrig! Sjukt irriterande!
Igår var jag och pappa ute och gick en långpromenad i det fina vädret. Väldigt trevligt, och förutom att det är äckligt mycket snö ute, så kändes det som om det var vår! Solen sken, fåglana kvittrade... Härligt!
Resten av gårdagen tillbringades delvis framför tv:n, och delvis med min bok i sängen. Jag var ju tvungen att njuta den sista fria dagen på lovet, eftersom jag idag antagligen kommer at plugga i princip hela dagen.
Men nu måste jag skriva klart mitt franska-föredrag om Alperna som jag ska hålla på onsdag. Kul...

Ha en bra dag!


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0