Söndag; Syster 18år! :D

Hello hörrni!

Först: Förlåt att jag inte har bloggat på en hel vecka nu! Men den här veckan har varit väldigt stressig på många sett.
Eftersom jag inte har uppdaterat måste jag ju säga grattis i efterskott till mamma som fyllde år i onsdags!
Vad har mer hänt i veckan då? Jag hade min sista slöjdlektion i måndags. Väldigt skönt, för nu slutar jag 13.20 på måndagar :D
I fredags var jag och bästavän på bio. Vi såg Alice I Underlandet. Jag tycker att det var en riktigt bra film! Jag rekommenderar den starkt!
Igår åkte jag till mamma vid 3. Sen åkte vi, Martin och My in till stan och åt middag på Rice, för att fira My som fyller 18år idag!
Men nu ska jag, pappa och Martin åka iväg och handla lite till My's födelsedagsmiddag.

Puss&Kram, Minna <3


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0