Tisdag; PLUGG!

Hello!

Jag hade sovmorgon idag. Väldigt trevligt, men Linnea hade försovit sig. Så jag mötte inte henne...
Först hade vi i alla fall två nationella prov i engelska (9 till typ halv 12 tror jag)
På matten "firade" vi pi-dagen som var i söndags. Så alla hade med sig runda ätbara saker :D Och Anna gav oss Smartisar. Och så använde vi för första gången vår nya SMART-board. Den var extremt hightech!
På dansen började  vi med tango. HAHA! Det måste varit extremt underhållande att kolla på mig och Linnea när vi dansade (inget illa menat mot Linnea!)
Men nu måste jag fortsätta att plugga SO, eftersom vi har prov på 1a Världskriget och Ryska Revolutionen imorgon. Hejdå livet.

Puss&Kram, Minna <3

Lämna ett spår!
Postat av: Anna

sv: Haha vrf ?? Hihi taack :D

2010-03-16 @ 20:14:42
URL: http://anissen.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0