Fredag; Den här veckan har dödat mig!

Hallå på er!

Jag är så fruktansvärt glad att den här veckan är över! Det har verkligen varit ett helvete! Igår satt jag liksom och pluggade till halv tolv (om man ränkar med att jag läste Kejsarn av Portugallien också). Det är inte okej!
Men veckan har ändå haft sina ljusa stunder:

Träningen i onsdags. Först massa styrka som jag dog av, men man känner sig duktigt efteråt :) Och sen körde vi bakåt på airtrack och sen hopp.

Hemkunskapen i torsdags. Min och Linnea's ost- och skinkpaj blev vidrig, då någon hade stängt av ugnen med pajen i. Och vi hann bara sätta in den hälften av tiden. Som tur var hade vi gjort chokladbollar också, så vi svalt i alla fall inte!

Min och Linnea's Täby Centrum-tripp igår. Efter ett besök på bibblan (där vi började med vårt biologi/kemi-arbete) provade vi kläder på H&M och konstaterade att den "nya" affären Desigual inte har nått snyggt alls. Och dessutom har man knappt råd att köpa en strumpa därifrån...

Imorgon börjar dagen som vanligt på lördagar med träning. Sen ska jag träffa bästavännen. Vi har inte träffats på väldigt länge, så det ska bli super! Vi ska eventuellt dra iväg och bada med picknick och så. Det funkar ju eftersom det ska bli runt 24 grader imorgon. Wohooo!!

Lämna ett spår!
Postat av: ♥Emelie♥

Hihi, tkr jag också!=)

2010-05-21 @ 20:29:20
URL: http://cherieemelie.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: Ja det måste du verkligen :D

händer i morron då? :)

2010-05-21 @ 23:20:23
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Lenna

jag känner att jag förgyller ditt liv x) <3

2010-05-22 @ 17:08:44
URL: http://lenna.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0