HELG FTW!

Hallådär!

Idag är det fredag, och det är otroligt skönt! Jag har verkligen dött mentalt den här veckan. Och idag borde jag inte ens ha gått till skolan. Jag vaknade med brännande hals och huvudont. Och jag är ganska säker på att jag hade feber ett tag på eftermiddagen. Det var ju naturligtvis när vi skulle skriva laborationsrapporten. Så det kan man ju säga gick käpprätt åt helvete, ursäkta franskan.
Men nu mår jag lite bättre. Har bara ont i halsen... Så jag ligger i sängen och läse Syskonkärlek som jag lånade på bibblan igår. Det är helt underbar! Jag kan verkligen rekommendera den!


Lämna ett spår!
Postat av: M

den är jättebra! : D

2010-05-07 @ 19:37:27
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0