Lördag; Träning och fint besök!

God morgon!

Om ca 20min ska jag cykla iväg till mamma, för hon ska skjutsa mig till träningen (pappa och lillebror är på handbollscup). Det skulle komma två nya tjejer och provträna med oss idag. Det blir nog trevligt. Vi är ju ganska få...
Efter träningen stannar jag hos mamma. Min gudmor Sonja kommer på middag hos oss ikväll. Vi ska grilla :D Härligt!
På tal om härligt; Det är underbart väder ute! Solen skiner, och det är 15grader i skuggan! Lovely!

(Visst får man lite sommarkänslor av dessa bilder?)

Bilder: Tagna alldeles nyss av mig


Update: Det var 20grader i skuggan, och upp emot 30grader i solen. SOMMAREN ÄR PÅVÄG! :D


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0