Måndag; Galen vecka!

God morgon på er!

Jag var väldigt duktig med allt plugg igår faktiskt! Jag gjorde klart hela mitt och Linneas hemkunskapsarbete (vi hade i princip gjort allt, men jag renskrev och så..) och så pluggade jag massa franska.
Idag efter skolan åker Linnea med mig hem. Vi måste göra klart vårt biologi/kemi-arbete. Vi ska göra ett arbete om Eyjafjallajökulls utbrott. Så vi får väl se hur det går... Men vi ska plugga matte också. Har ju matteA-prov på fredag.. :/
Men nu ska jag göra mig klar innan jag cyklar iväg! (Visst är jag duktig? Jag cyklar från Sollentuna till Täby, haha!) Jag kanske måste byta min ganska varma outfit, eftersom pappa ringde alldeles nyss och sa att det skulle bli 20grader idag - hallelujah!

Ha en bra dag!

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0