Min helg + nästa veckas planer

Hallådär!

Gårdagen tillbringades mest hemma. Men jag och pappa gjorde även en roadtrip till mina kusiner och fikade där (ingen av kusinerna var dock där...). Sedan åkte till och satte i lite blommor på farmors grav, eftersom hon skulle fyllt 80år igår.
Sen köpte vi färska jordgubbar som vi åt till efterrätt. Och de smakade verkligen jordgubbar, vilket var underbart!
Idag har jag dels pluggat biologi (prov på onsdag) och sen har jag träffat bästavännen i några timmar. Vi spelade singstar, och sen sjöng vi engelska låtar medan vi översatte dom till svenska. Vissa låtar fattar man verkligen inte innebörden av:

"Skulle jag ge upp, eller skulle jag bara fortsätta jaga trottoarer?"

Man ba okeeej. Men det var i alla fall högst underhållande - som vanligt.
Nu om 30 min är det säsongstart för Glee, wohooo! Har längtat som attan! Och lite senare blir det Taking The Stage.
Imorgon har vi ingen bild. Istället ska jag och halva klassen gå på någon workshop inne i stan. Det blir nog intressant.
Annars händer det väl inte så mycket den här veckan. Har två nationella prov i biologi (eller ett prov och en laboration) och så åker pappa och syster iväg på nån tävling på torsdag, så då ska jag bo hos mamma. Trevligt!


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0