Min helg!

Som om jag inte har haft tillräckligt mycket att göra den här veckan, så är även helgen fullbokad:

Lördag: På förmiddagen är det träning som gäller, och efter det ska jag in till stan för Laserdome med de bästa! Sen ska jag och Linnea vandra runt i stan och hitta lite grejs inför balen..
Söndag: Invigning av Elitloppet med Linnea, Julia, Jenny och Emelie :D Och sen en annan grej..

Fullt upp alltså, och det är både positivt och negativt ^^ <3

Lämna ett spår!
Postat av: Anonym

lördag kommer äga skiiiten ur alla andra dagar :D söööndag vaddå annan greeeeeeeeej? O.o <3

2010-05-27 @ 21:15:33
Postat av: Lenna

btw det va lenna som glömde skriva sin blogg och namn på förra kommentareeen x)

2010-05-27 @ 21:16:23
URL: http://lenna.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0