Onsdag; Sista träningen innan uppvisningen!

Hej på er!

Nu har jag landat hos mamma efter en dag med massa nationella, och dessutom sista träningen innan TGF:s uppvisning på lördag. Idag körde vi igenom alla varv, och jag dör på frivolter efter handvolt på airtrack. Så vill ni se mig göra bort mig totalt, så ska ni definitivt komma dit!
Tror inte att det har hänt något annat kul idag...
Kanske uppdaterar imorgon, men nu när jag är här så måste jag inkräkta hos lillebror för att låna hans dator,m och vi får se om han tillåter det ^^
Imorgon ska förresten jag och Linnea vara onyttiga på hemkunskapen! Vi ska göra jättekladdkakemuffins med vit choklad, och till det en smoothie :D
Kommer hem rätt sent imorgon också, eftersom jag är tränare mellan 17.00 och 19.00. Vi har dessutom uppvisning i en av grupperna (4åringar) så då blir det mer fika!
Jag ska i alla fall möta upp Anna utanför Byäng vid 15.30 för lite förträning utomhus :)

Lämna ett spår!
Postat av: M

får jag smaka? (aa)

2010-05-05 @ 21:46:43
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0