Söndag; Om igår och dagens planer.

Hola!

Gårdagens träning var den jobbigaste på länge. Det började med att vi hade uppvärmning utomhus - i 30graders värme i solen!! Inte mysigt alls.. Det gjorde inte saken bättre att vi sedan skulle köra hopp direkt, och vi var bara fyra personer där (det var två tjejer som var där och provtränade också, men dom hade aldrig hoppat trampett förut, så de skuttade bara runt på airtracken..). Liksom varje gång man kom tillbaka till där man startade, så var det ens tur igen. Jag trodde att jag skulle dö! Sen körde vi bord (som gick ovanligt bra!) och bakåt på airtrack.
Dagen tillbringades efter det hos mami. Sonja skulle komma runt fyra, så under tiden låg jag i solen och stekte. Mycket trevligt.
Det var väldigt trevligt att träffa henne igen. Vi har ju inte setts på massor med år, för hon har bott i London, och flyttade tillbaka till Sverige för några månader sen. Vi grillade fläskfilé, och till det åt vi "potatisknyten" och tomat- och mozzarellasallad. En personlig sommarfavorit! Till efterrätt hade jag gjort en jordgubbscheescake som blev en succé :D
Idag ska jag i princip plugga hela dagen. Har extremt mycket nästa vecka. Så är det alldeles för dålig uppdatering, är det nog bara för att jag har dött.

Här kommer några random-bilder från igår.

Solig framsida


Pompe :D <3


Fining!


Fr. vänster: Sonja, mamma och i mammas knä: Filippa!


Underbar solnedgång över Rösjön när jag cyklade hem!


Och sist; gårdagens svala outfit


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0