Tisdag; Min vecka suger hittills.

Hola!

Jag vill inte vara pessimistisk, men min vecka suger verkligen hittills. Igår hade jag först skriftligt nationellt i franska, och sen hade vi so-förhör om judendomen (som vi knappt jobbat med alls) och sen skulle vi till workshopen, så vi åt inte i skolan (tror det var för att linnea inte ville komma sent, men vet inte...) och sen på tunnelbane stationen mötte i några i vår klass som hade tait bussen efter, och ätit i skolan. Och vi missade PANNKAKOR!!! Så där förstördes ju min dag.
Och idag hade vi oförberett engelskaprov, vilket gick superbra. Eller inte. Och imorgon ska jag ha biologi nationella, och sen muntligt nationellt i franska. Härligt asså, verkligen. Dessutom har vi fem franska oregelbundna verb i läxa till imorgon. Alla former och allt. Fyfan asså!
När jag kom hem idag vill jag iaf unna mig nåt gott, så jag gjorde en smoothie jordgubbar, blåbär, boysenbär och lingon. Skum men riktigt god blandning!
Och nu ska jag plugga biologi, så att jag slipper det när jag kollar på Ugly Betty och Desperate Housewives ikväll. I princip det enda som lyser upp min vecka. Och träningen imorgon.

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0