Tisdag; Sommar i Sverige??

Hola!

Man har verkligen ingen lust alls att vara inomhus en sån här dag - 25grader och strålande sol - men så tvingar folk oss att sitta inlåsta i en kall skola (som dessutom har galler för fönstrena!!!) hela dagen. Inte okej!
Igår efter skolan hänkade i alla fall Linnea med mig hem. Trots att vi skulle gå till Sollentuna (Linnea's cykel hade ingen luft i däcken) så tog det bara 45min. MiLi goes frilufsare! :D
Idag hade jag både franskaprov (som gick helt okej) och praktiskt dansprov (som också gick rätt bra). Annars hände det väl inget speciellt..
Imorgon på idrotten ska vi simma i tibble. Är det något som jag verkligen hatar så är det att bada i badhus. Så jäkla skabbigt. Usch. Men måste man så måste man, även om det svider i själen.
Efter idrotten har jag 30min på mig innan min träning börjar. Woho! Är riktigt taggad! Anna kommer ju då också, hon missade senaste träningen :/ Så det blir antagligen super!
Och på torsdag är det teknikredovisning (jag ska prata om vågkraftverk) och hemkunskapsinlämning. Vi har gjort en matsedel för en vecka åt en 16-åring, på en budget av 300kr. Och så skulle man laga något ur den också, så jag och Linnea ska göra en ost- och skinkpaj. Det blir garanterat asgrymt!
Och på fredag har jag det sista nationella provet i nian, matte A. Är riktigt nervös.. Och dessutom har vi ingen sovmorgon pga det. Buhu..
Men nu ska jag fortsätta att kolla på Ugly Betty! :D <3

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0