Torsdag; FRIHET!

Hola!

Jag har som sagt inte kunnat blogga på ett bra tag eftersom vi har haft helt sjukt mycket i skolan!
Idag hade jag två redovisningar (vatten- och vågkraft och vulkaner) och det gick faktiskt bra! Jag hatar verkligen att redovisa, så jag är glad att jag ens klarade mig utan att svimma eller nåt...
Det har i alla fall hänt lite sen sist för en gångs skull. Orkar inte skriva nån lång test, utan förkortar det i punkter.

• Vi var bara tre personer på träningen i lördags, men det var kuuul :D
Jag har äntligen hittat en klänning till baleeen!!! :D
• Jag har var sjuk i tisdags...
• Vi har haft vår sista lektion i dans, idrott och musik :'( Jag kommer sakna Enhagen! </33
• UT (truppen som jag tränar i) ska läggas ner till nästa termin! :S
+ antagligen nåt mer som jag har glömt..

Men nu ska jag plugga lite inför matteprovet imorgon, och sen är det VAMPIRE DIARIES! :D <33

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0