Torsdag; Långhelg!

Tjenna!

Igår efter min sista lektion kom pappa förbi och skjutsade mig till träningen. Han slutade vid ett, så det var trevligt! Sen åkte han iväg, och kom tillbaka efter halva träningen - fast jag hade sagt att skulle vara där och fota mig. Jaja, vad ska man göra? Han fick i alla fall några bilder när vi körde hopp sista timmen. Dock bara bra bilder på andra folk..
Efter träningen drog jag iväg till Linnea för en spontan-sleepover. Vi cyklade iväg till Ica och köpte Ben And Jerry's och kollade på Avatar. Mycket trevligt! :D
Idag har vi legat i sängen och kollat på tv typ hela dagen. Förutom vid ett då vi gick och gjorde toasts. Och så har vi faktiskt gjort klart vårt hemkunskapsarbete.
Men jag lägger upp bilderna från träningen i ett nytt inlägg alldeles strax!


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0