Våruppvisningen gick bra!

Hola!

Nu är jag hemma från uppvisningen, och trots att det inte var det bästa jag gjort, gick det bra! (Bättre än jag trodde) Och jag hade en egen liten hejarklack i läktaren; Linnea, Emelie, Julia och Maria. Dessutom var mamma och lillebror där också. Mycket trevligt.
Jag är faktiskt stolt, för jag ställde båda volterna på airtrack, och det gjorde jag inte på förträningen innan.
En av grupperna som jag och Anna är tränare för var där också (fast i uppvisningen på eftermiddagen, så jag och Anna var i tibblehallen i kanske 7 timmar idag) och det gick superbra för dem ocskå! Fast det var nåt pucko som ordnade med musiken, och han stängde av och började snacka när de hade ett varv kvar. Stackarna...
Nu kollar jag på Teen Mom och läser. Mysigt. Och om 30 min ska vi äta, för mamma håller på att grilla nu :D Och såklart blir det grillade majskolvar till, underbart!

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0