Minna goes frilufsare!

Hallådär!

Idag skulle jag egentligen träffa Linnea och plugga, men jag är fortfarande helt död sen igår, och dessutom riktigt förkyld fortfarande, så det blev inte så. Men vid ett drog mamma ut mig på något som skulle vara en "en-timmes promenad" med hundarna, men vi gick runt hela rösjön, och var ute i två timmar. Mina fötter gjorde ont sen...
Planerna för ikväll var att jag skulle kolla på Linnea's dansuppvisning, men jag känner mig fortfarande död, så det blev inte heller av. Jag känner mig taskig, eftersom hon kom på min uppvisning och alls :( <3
Men jag har i alla fall pluggat lite engelska idag, eftersom vi har prov på tisdag.
Förutom det har vi bara en so-skrivning och ett matteA prov den här veckan. Och så går vi ju bara tre dagar också. Riktigt soft!
Men bilder från dagens promenad kommer upp imorgon, då jag är tillbaka hos pappa.


Lämna ett spår!
Postat av: Sofia

Tråkigt att du är förkyld, riktigt jobbigt speciellt när man har prov...

2010-05-09 @ 21:08:51
URL: http://kattienhattodenfickfnatt.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0