Sista lovdagen...

Kul att statistiken på bloggen gick upp när jag slutade blogga, haha xD
Anywaaay.. Nu är lovet snart slut, och jag är totalt inte redo för att gå tillbaka till skolan imorgon. Men jag har i alla fall haft ett trevligt lov, med lite jobb och kompisar och så. Dock ingen träning vilket är tråkigt... Har inte tränat på typ två veckor nu eftersom jag var sjuk innan, och så kan jag inte träna imorgon heller eftersom jag och Tilda ska på Johnossi då (!!!) :D
Men just nu sitter jag och varvar mellan extremt skumma matte b-uppgifter och Henning Mankell - Leopardens Öga (den ska vara utläst imorgon. Jag är körd!)


Lämna ett spår!
Postat av: M

aaaaaaaaaaaaah, JOHNOSSI <3

2010-11-07 @ 15:39:43
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0