Varning för gymnastik-snack

Kom hem från träningen för en stund sen, och måste säga att det går bra nu! Och för första gången på.. ett tag tycker jag faktiskt att det är kul :D Körde flickis själv idag (nej, jag kunde inte det innan -.-), typ snygga sträck och handvolt-frivolt. Dock kommer det dröja ett tag innan jag kan köra handvolt-frivolt på airtrack igen.. Landade snett på "bärbara gropen" och ramlade ner med ansiktet före i golvet. Det var rätt hemskt :S Jag såg mitt liv passera i revy framför mina ögon eller nåt.. Men det gick bra förutom att ovansidan på min vänsta fot är blålila nu :P
Nu ska jag göra matteläxa :D

Puuss ♥


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0