Slut på bloggpausen!

HEJ IGEN FOLKET!

Pinsamt dålig update senaste tiden, men har varken haft ork eller tid för att blogga...
Men nu är det slut med det! (Förhoppningsvis) Så jag ska försöka blogga lite mer nu dårå ;)
Orkar inte rabbla upp det som hänt sen sist, utan går istället till dagens händelser.
Hade tre-timmarsträning i torpet. Och det gick inte så värst bra eftersom jag efter nån timme fick för mycket fart efter en handvolt och mosade foten så att jag typ stukade stortån. Så jag ser ut som en gammal tant när jag går för tillfället, underbart! :D



Och angående bilden.. Jag kommer faktiskt ner helt, men det gjorde för ont i foten ^^ Och jag ser död ut eftersom jag precis hade tränat i tre timmar. Vem som helst ser lite sliten ut då :)


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0